Helgens bilder

Nu kommer mina utlovade bilder från min långhelg :)



Träning på fredagkväll



Taggade brudar



Emmelie slept over :)



På lördagmorgon fick emmelie nåt ryck, och sprang ut i en snöhög iförd t-shirt,
 och inga strumpor :p haha



Lördagen spenderades sedan utomhus med mamma och emmelie. Underbar
dag. Korvgrillning, skoteråkning, you name it



Like



Sedan på kvällen drog jag och Pullis till Erikslund på lite party :)



Glad kille ;p



På söndagen stod vi portvak på lilla vc :)



Haha :D




:o



Emmelie och Celina busade lite i backen ;)



Är det konstigt att jag trivs så bra här, när det är så förbannat vackert?



Papi :)



Har jag nämnt att jag älskar snö och vinter?



Denna bild får avsluta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0