25 februari

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

Jag känner mej lättad på nåt vis
. Allt löser sej liksom. För det första pratade
jag ju med mamma i fredags. Om allt som jag hållit för mej själv och mått dåligt
över. Ni anar inte hur skönt det var att berätta allt. Jag grinade som en gris, men
efteråt var det så förbannat skönt. Det kändes verkligen som nån tog bort en
klämma från hjärtat, typ. Ni fattar. Sedan allt med skolan. Har tagit igen allt som
jag legat så förbannat efter i, så det känns liksom bra nu. Plus att jag har städat och
fint på mitt rum, det gör faktiskt skillnad. Man känner sig mindre stressad på nåt vis.

Dock så kom provresultaten från mitt senaste blodprov igår, och mina järndepåer var
tydligen fortfarande way to low. Men det är sånt jag ska ta tag i nu när inte massa annat
tynger ner mej. Sköntsköntskönt. Också lägenheten då. Känns otroligt spännande, men det ligger
faktikst en hel del sorg i att börja packa ihop grejjer här hemma. Kommer ju vara hemma på helgerna,
men ändå. Jag kommer ju ha hemlängtan, det vet jag. Men sånt är livet.


Men nu ska jag ta och packa vidare, för imorn åker jag på SUM, hela helgen. Är inte speciellt pepp
just nu, men det kommer bli kul, det vet jag. Dessutom får jag ju lite kvalitetstid med en viss Emma
Mikaelsson, som jag inte umgåtts med sen jullovet :o

Ha det!

Kommentarer
Postat av: emmaa

ja, äntligen! :) <3

2010-02-26 @ 08:53:13
URL: http://emmam94.blogg.se/
Postat av: angelicaaaa

sv; äsch tycker du det är mer än vanligt eller? ;P ååh frukosttisdag? :)

2010-03-01 @ 20:41:30
URL: http://eeaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0