16 februari

Hallåhallå!

Sitter nu på svenska med klassen. Ska skriva ett musikreportage, och ett utkast ska vara inlämnat på tordag. Men jag har allt under kontroll. Vad mitt reportage kommer handla om kommer ni få reda på såsmåningom, om det går vägen ;)

Idag har varit en vara-glad-dag. Det bestämde jag Angelica och Bella imorse. Mums. Åkte tidiga bussen imorse. Och gissa om jag var mörkrädd, eftersom man har sett tre lodjur kuta omkring utanför mej? Jag var asskraj. Ringde till angelica och typ skrek till henne i telefon i fem minuter för att skrämma bort möjliga faror. Haha (y)

Sedan var jag så otroligt duktig att det första jag gör när jag kommer till skolan är att tappa ett vattenfyllt glas på golvet. Då fick moppen åka fram ;)

I övrigt har det varit en bra dag, som dom flesta dagarna är här på estet. Går hem till Åkerdalh/Jonsson sen och sover där. Har som sagt inte med mej datan, så jag ska plugga, ta mej en promenad och ett långt bad hade jag tänkt. Underbart :D

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0