13 februari

Goddagens!
Idag har varit en kanondag!
Vaknade vid tio, efter tio timmars sömn (y) Då gjorde jag och celina oss en mumsig omelettfrukost som käkades framför tvn och braiga program. Sedan gjorde vi i ordning varm oboy och korv och sådant, och gick ut. Och sedan har vi varit ute större delen av dagen. Hela familjen. Jättemysigt. Efter lunch kom även Emmelie och Dennis hit och joinade oss i solskenet.

Vi gick till slut in när solen började gå ner vid fyra, och kikade på tvn ett tag innan middag. Efter middagen drog sedan hela familjen till fränsta, dock till olika ställen.

Jag åkte bort till Tom, och resten av grabbarna grus. Mycket trevligt må jag säga. Åkte hem därifrån nån gång efter nio.

Då dukade vi fram chips och popcorn, och slog på ett inspelat Melodifestivalen. Jag gillade Paulinas låt mest tror jag. Den var verkligen störtskön och hon hade en grym röst. Annars var Manboy rätt okej också.
Haha, och nu har jag även kommit på var min smarthet kommer ifrån! För när det nämligen var dags för att rösta, så tog hela familjen fram våra telefoner pch började röst, men alla fick svaret att röstningen var avslutad. Och vi kunde inte förstå varför! Alla satt och föreställde sej stora tidningsrubriker om röstningsfiaksot dagen efter, innan pappa kom på att programmet var inspelat! Haha! Jag fattar inte hur vi kunde va så otrolig korkade! Det var verkligen dagens! :p haha



Men nu ska jag sova :D Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: tack så hemskt mycket! :)

2010-02-14 @ 03:42:29
URL: http://isabellebermsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0