10 februari

Godmorgon!

Jag sitter nu här på skolan och har nyss haft datakunskapsprov. Inte svårt alls faktiskt. Skönt.
Åkte tåg till skolan imorse. Kom hit vid fem över halv åtta, och då satte jag mej och käkade frukost i matsalen, samtidigt som jag läste lite matte. Behövligt.

Nu ska vi ha eos, och jag har bild. Som jag fattat det ska vi tydligen måla av varandra. Det ser jag inte fram imot. Mina konstnärliga kunskaper är inte dom bästa.

Efter eosen har vi lunch, sedan ännu mera eos, sedan GeMu och avslutningsvis historia. Känns som en tung dag. Om det inte vore för att jag ligger så mycket efter i allt så skulle jag nog stannat hemma idag med. Är inte speciellt pigg.

Har sovit askonstigt i natt. Gick och la mej redan vid nio, efter en dos hostmedicin. Blev aspigg, och låg vaken till halv tolv, innan jag somnade. För att sedan vakna klockan halv två, och ligga vaken till två. Love.
Vaknade sedan tio i sex, då jag hade försovit mej. Men jag är pigg ändå. Det är nå fel på mej :)

Puss


Kommentarer
Postat av: angelica

haha jaa aslätt när vi fick hjälp ju :*

2010-02-10 @ 19:32:05
URL: http://eeaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0