1 februari

Goddagens!
Nu tänkte jag ta och berätta om min helg. Eller jag börjar från tordagkväll faktiskt, eftersom vi då hade föreställning. Den gick sjukt bra, det var hur kul som helst! Världens underbaraste publik, och alla gjorde verkligen grymt bra ifrån sej. Jag hade ju hela tjocka släkten där kändes det som, och det var riktigt kul :) Mormor sa efteråt; "Hannah, nu förstår jag verkligen varför ni har så roligt på skolan" Och det är sant.

Vi kom iallafall hem från stan vid elva tiden, och då blev det te och sedan sängen. Klev sedan upp klockan åtta och åkte dirket till vårdcentralen och tog blodprover. Igen. Det gick faktiskt hyfsat bra. Inga tårar den här gången.

När jag kom hem efter det blev det att packa om väskan igen, och sedan bar det av till Vålådalen på utbildningshelg. Riktigt rolig helg. Har träffat massa nya människor, vilket inte var så svårt med tanke på att vi var ca 330 personer där.
Dagarna spenderades med olika seminarium och föresläsningar, och kvällarna i killarnas stuga. Trevligt. Jag vet inte hur många vi var där inne, men många var vi.

Här kommer iallafall dom få bilder jag knäppt under helgen:



Trött tjej käkar middag



Fhänny and me



På kvällen blev det spel med massa folk :)



Agnes :)



Lukas :)



Fanny, Bea, Lukas :)



Ida, Danne och nån okänd :)



Moi, et Ida :D



En trött och sliten Fanny på bussen hem :)



Kommentarer
Postat av: Agnez

Haha xD Jag stavas med z!

2010-02-01 @ 22:45:20
URL: http://agnezzthecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0