måndageftermiddag

Idag är det inte så superduperkallt ute men jag hostar ändå.
Hostade så jag trodde det skulle följa med inälvor imorse precis när jag klivit på bussen, så jag smsade till min fina vän Angelica och bad henne ta med lite vatten. In på bussen kommer hon med en stor 1 och en halv liters flaska med vatten. Måste sett bra ut när jag satt och halsade för glatta livet.

Ur mina högtalare idag spelas Eldkvarn - Fulla för kärlekens skull. Ni vet Plura, från Så Mycket Bättre, hans gamla band. Är förälskad i karn och hans texter. Nog för att han är lite gammal nu då.

Ikväll ska jaaaaag mysa med min syster, avis? Skulle jag vart!


Nu rullar tårar nerför kinden
när jag kör ut genom Södertull
Ikväll ska jag bli full
för kärlekens skull.




Från kyrkan igår då min fina skönsjungande vän blev krönt till lucia :)

Kommentarer
Postat av: rebecka'

:)<3

2010-12-06 @ 20:33:14
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0