Vi kör väl en sådan

Sommaren 2010

Har du druckit tills du spytt?
NEJ!

Sårat någon? Jao :(

Förlorat en vän? Nej :)

Träffat nya människor? Att jag har :D

 Kysst en främling? Neeeeej :) 

 Tagit droger? Aldrig

Haft en sommarflört? Neeej, bara min kärlek:)

 Gråtit? Jojomensan

 Skrattat tills du kissat på dig? Haha nää, inte fullt så illa ;)

 Tältat? Ehm, förtält?

 Varit vaken en hel natt? Almost

 Solat? Yepp men förgäves just nu. Är blek som ett lakan.
 
 Badat? Ohja :D

Haft ett förhållande? HAR ett förhållande :)

Gjort dig riktigt illa?
Nej

Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej

 Läst en bok? Flera

  Skickat fel sms med flit? Haha nej  

 Suttit vid datan en hel natt? Inte fullt hela

 Näckat? Halvnäckat då

 Solat naken? Noope

 Fått utegångsförbud? Nejnej

 Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja såklart :')

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej!

 Varit i slagsmål? Men oohja, jag och vincent slåss jämt :)

 Pussat någon utav samma kön? Självklart :)

 Sjungit högt på ett berg? Har jag alldeles säkert ;)

 Kysst någon i regnet? Tror det

 Kysst någon i skogen ? Jag bor i skogen.

Kysst någon du inte borde? Nej!

 Tappat rösten? Blivit väldigt hes!

 Varit på festival? Aadå :D

 Gått upp i vikt? NEJ!

 Gått ner i vikt? JA :D

 Brännt dig? Ja, som vanligt :)

 Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Haha ja, gadiatorskor, armband, brottarlinne, shorts, you name it!

 Varit utomlands? Yes ofc!

 Gjort ett bra köp? Mååånga

 Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ehm, nä det tror jag inte tyvärr

 Känt skadeglädje? Ja ;)

Sovit under bar himmel? Nä faktiskt inte.

  Vad kommer du sakna mest? Åååh, värmen, festivalerna, semestertripparna, ALLT!

Har du svarat ärligt på alla frågor? jaaaa :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0