skola

Hejhopp!
Mitt skol-liv har börjat, vilket är likamed att jag är lite för trött för att blogga. Klockan är nu strax åtta och ögonen åker redan i kors för mej. JAG HATAR MITT SCHEMA! Så, ville bara få det sagt. Inte en enda sovmorgon, vilket för min del som bor i skogen betyder uppstigning fem, fem dagar i veckan. Dessutom har jag feta hål överallt i mitt schema, mellan 2 och tre timmar långa. Härligt kan tyckas, men känns lite tungt att åka ner till skolan sex, för en lektion och sedan vänta tre timmar på nästa. Eller?

Nu låter jag som världens neggopeggo igen, men det är faktiskt inte bara negativt. Jag har fått träffa alla vänner igen, och jag har asroliga kurser. T.ex har jag dans fem dagar i veckan. Det är positivt!

När jag kom hem idag tog jag en låååång powerwalk. Hur skönt som helst. Nu ska jag ta en dusch, och sedan krypa i mina nya mjukiskläder och slänga mej i soffan.

Måste bara tillägga att jag och min älskling ska på bio imorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0