ett inlägg

Hejhopp
Jag sitter och känner på mitt öra. Det är alldeles torrt och konstigt. Kan man bli torr på örat?

Något annat jag gör är att lyssna på Iron Maidens nya platta. Den är bra, som förväntat.
Får mej att tänka på skolan och min klass. Jag längtar faktiskt, bara en dag kvar nu.

Förresten, när jag klev upp imorse kände jag mej sjuk. Så jag sjuka mej ett tag och sen bestämde jag mej för att bli frisk, så jag målade naglarna, satte på mej mascara och fixa håret, sen blev jag frisk. Rätt enkelt liksom.
Ikväll ska jag träffa Bella och Ida. Mycket trevligt tycker jag som legat på en madrass i en vecka.


Imorn ska jag klippa mej :D Ska bli väldans skönt, tror jag ska klippa snelugg igen.

  

This or that?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0