a way out

Godkväll goda människor
Jag sitter i soffan med datan i knät samtidigt som jag kikar på Värsting Till Syster. Den är galet rolig. Slå på femman!

Blev en visit på sundsvalls vårdcentral imorse. Satt och vänta i drygt en timme, fick komma in, vänta i vad som kändes som en timme till, dock kanske tjugo minuter och sedan kom läkaren. Tio minuter senare var jag ute igen. Allt för att hon skulle säga att jag har ett virus. Kul.

Har nämligen vad stickningar och värk i fingrar och fötter. Och fläckar. Det gör ont när jag går och lyfter tekoppen. Aningen less. Ser dessutom värre ut en jag nånsin gjort, och jag VÄGRAR, gå på skolan på tisdag om det inte blivit bättre. Vägrar.
Vet att det kanske inte är så roligt att läsa om min självömkan med jag är less och behöver skriva av mej.

Det är sista lördagen innan skolan börjar. Ha en rolig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0