7 april

Hej onsdag!

Snart torsdag dessutom.

Jag hade en underbart bra kväll med syrran i stan, och även denna dag har varit toppen! Filmen vi såg var skitbra, och på natten belv det massa bus och mys, likaså "imorse". Dvs någon gång mitt på dagen? Haha. Älskar min syster nå otroligt mycket iallafall. Hon är bäst!

Men vad har dagen annars erbjudit då? Jo, middag med familjen, övningskörning (!) med mamma, och en joggingtur. Sedan att den avslutades med Grey's Anatomy och Desperata hemmafruar gjorde inte precis dagen sämre.

Så faktiskt, puss på dagen

Men apa på att min älskade dator har kraschat totalt!



 Bjuder på en gammal bild, på tider som var :)


Kommentarer
Postat av: rebecka'

åh, jag kommer så väl ihåg den kvällen! saknar det :') <3

2010-04-08 @ 11:12:03
URL: http://rebecka93.blogg.se/
Postat av: bbbbacklund

den kvällen var kööööng! <3

2010-04-08 @ 18:24:29
URL: http://fanybacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0