3 april

Hejsan
Kort update. Eller ska försöka göra den kort.
Blev inte ett dugg tidigt i torsdags. Hyrde nämligen 2012 som var aplång. Och uppstigning fem. Yummi. Men trevlig dag blev det iallafall. Anglade först med släkten, och sedan mot nio for jag vidare till torpshammar och anglade med med pullan beccis och co. När vi var klara var alla trötta som nå as, och jag åkte hem och käkade middag.

Fixade mej sedan och åkte till fanny, sen vidare på party. Kvällen började bra, och jag fick träffa min Kattis! :D
Dock slutade kvällen tidigt, i katastrof. Usch. Aldrig mer. Bra med vänner säger jag bara :)

Imorse var det uppstigning innan sju. Lagomt pigg. Sedan har jag och alla andra slitit som djur på tävlingen på berget idag. Från åtta, till sju, konstant arbete. Jag är sluuuut.

Men puss iaf




Kommentarer
Postat av: Nathalie

As fin bild på dig där gmn! :D<3

2010-04-04 @ 22:21:05
URL: http://nalohe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0