25 april

Hej och hå där hemma!
Jag sitter i vår underbara stuga i Hamra, och vädret är underbart! Mycket är underbart just nu.
Vincent sov hos mej inatt, och sedan åkte min familj och jag hit upp imorse, har vart här sen typ två. Så otroligt skönt.

Har äntligen beställt ett par svarta converse, sågladsåglad :D



Och vet ni vad jag ska göra nu? Jo, jag ska ta mej en springtur i finvädret, sedan en dusch och bastu, och när det är avklarat ska jag bjuda familjen på rostat med rombomb som Rebecka lärt mej :D

Hur underbart låter inte allt detta på en skala? F*cking great!


Bara en påminnelse till mina kära klasskamrater, att det vore snällt om ni inte försa er imorgon. För tekniskt sett är jag faktiskt sjuk imorgon, är dock ledig torsdag onsdag torsdag, men det blev att vi åkte en dag tidigare. Denna påminnelse är speciellt avsedd till min underbara vän Andrea ;)

PUSS!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0