12 april

Men du vackra dag!
Fattar ni hur underbart vädret är? 16+ och strålande sol. Helt underbart. Det mesta känns rätt underbart faktiskt.

Jag har haft en underbart bra helg med min brudar. Fredagen har ni ju redan sett bilder från, och kvällen blev knappast sämre. Massa bus och mys.
Lördag blev också kanon. Åkte tåget till stan med Ida och Angelica, och mötte sedan upp Bella på Birsta. Där blev det en hel del shopping, och just nu pryder en enorm Iron Maiden-poster min vägg, och det är så sjukt snyggt!
Kvällen som vi trodde skulle bli seg, blev bra till slut, och natten blev lång. Likaså dagen efter, som bjöd på ännu mer Birsta och bus. Så braaaa. Avslutade helgen med en lång springtur och fika med Bella Chruste och Björn. Trevligt.

Nu är jag hemma i fränsta, och ikväll blir det slalomträning, vädret till trots!



tjejer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0