never alone, always alone

Hejhej leverpastej
Har haft inskrivning av nya konfirmander ikväll, och dom är asmånga. Nästan 40 stycken, och när jag konfirmerade mej var vi nio ;o
Men kul att det är många som vill iallafall.
Fick även träffa Ida och Emma. Det kändes bra, man hinner ju tyvärr inte se dom så mycket nu förtiden..

Kom hem för typ en timme sedan, och jag är en lycklig människa för jag har sovmorgon till sju imorgon! :D
Det låter illa, men jämförelsevis med fem, så är sju jävligt skönt.
Dessutom har vi skolfoto imorn, men det gillas INTE.
Då måste jag ju faktiskt lägga ner lite tid på håret imorn, vilket jag inte gjort alls dom här veckorna. Tacka vet ja knut på huvve säger jag bara.
Men nu ska jag ta mej en kopp te, och försöka få ordning på mina tankar.
Puss



Det gör ont när
verkligheten slår till.
Hårt, och skoningslöst

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0