3 september

Tjoflöjt
Sitter här och lyssnar på tAKiDA när dom var på riks morgonzoo imorse. Haha, grymt sköna killar.
Tycker alla både lyssna på detta; http://www.rixfm.com/webbradio/frameset.php?type=audio&

Förutom det så är jag inte sådär jättetrött idag. Tog mej ett träningspass med lite styrka och en powerwalk när jag kom hem, så fick lite energi. Skönt för omväxlingens skull ;)

Det har vart en bra dag idag. Många jobbiga ämnen, men med världens bästa klass funkar det finfint.
Dock så trodde jag att jag skulle få spö av Axel och Sebastian idag när jag sa att tAKiDA var världens bästa band.
Dom var tydligen inte eniga med mej :P Haha

Men nu ska jag nog gå och ta mej en tekopp och sen sova :D
Måste bara lägga ut denna snygga bild på en liten del av ESM09B <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0