29 september

Huuu, dålig updatering. Jag vet.
För jeg har vare i norge nåå! :D Akkurat, eller nåt. Askul helg, och jag måste bara säga att jag älskar min familj jättejättemycket, dom är dom knäppaste och underbaraste jag vet :))

Jag gillar därimot inte att det känns som hela min kropp gåller på att kollapsar?
Fick åka till sjukan i fredags eftersom jag hade haft ont i magen tre dagar, när jag andades.
Tog massa prover, fick reda på att jag har nån magkatarr, pgr. av stress, och för att jag ätit och sovit dåligt på sista tiden. Inte bra Hannah. Dessutom hade jag för dåligt blodvärde, så där fick vi förklaringen till all helveteshuvudvärk jag haft på senaste. Jag får typ ont överallt, allt från handen till huvve, och det beror på stress. Så nu är my parents stenhårda. Inge mer mjölk till frukost och mackor till lunch. Fil och vitaminer och nio timmars sömn. Punkt slut. Fast det är ju bra, jag orkar inte med detta annars :) Så åter, kärlek till dom :))

Nu ska jag dricka te, och kolla på idol.
Puss

Kommentarer
Postat av: fannyb

varfrö inte dricka mjölk till frukost? :s

2009-10-03 @ 20:02:35
URL: http://fanybacklund.blogg.se/
Postat av: hannah'

alltså inte mjölk och flingor, utan jag måste äta fil :p

2009-10-06 @ 19:19:54
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0