23 september

Hello!

Jag sitter här på skolan,och väntar på Sally, som sluta vid fyra, och klockan är två. Seeeegt. Harfaktiskt varit p´å skolan en timme redan dessutom :(
Men, sen blire iallafall till att träffa SallyRally, och sova där! Skönt, med tanke på att jag slipper kliva upp fem imorn. Plus att jag får träffa min kära vän som jag inte träffat på länge! :D 

Idag har vi iallafall haft friluftsdag. Blä. Har typ gått 13 km allt som allt. Och det mesta uppför. Inte kul! Tur att folket är så bra, så man faktiskt stod ut.
Så nu är jag här och väntar iallafall, i två timmar till. Så om nån vill hälsa på, eller ringa, så är det jävligt välkommet! :)
Puss



http://esmnollniob.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0