18 september

Bad update, fy Hannah!
Jag har helt seriöst inte haft lust. Haha, så kan de va ibland.
Hade iallafall apbra dag igår på skolan. Hade sjukt kul, och det hände en del sjuka grejjer med ^^
Kom iallafall och, och då följde jag med mamma till frissan, där jag köpte silverschampo. Naaaajslibajsli.

Idag har varit rätt seg dag. Fast ingenting blir ju riktigt tråkigt med klassen kan jag lova.
Matten for example, då lärarn gick ut, kom marcus på att alla skulle vända sej om och sitta på fel sida om bänken.
Haha, och när Jan kommer in säger han så här;
"Hihi, ni är ju skojiga ni!"
Jag höll på dö. Haha

Men nu ikväll ska jag iallafall till Julia, ska bli kul att träffa hon :D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0