15 september

Hejsan
Jag mår lite bättre idag, men inte så pass för att gå på skolan idag. Så jag blir hemma imorn också, me tanke på att vi har friluftsdag och jag är duuuunderförkyld. Inte bra.

Min älskade syster är också sjuk. Vi har legat hela förmiddagen på en madrass i vardagsrummet och kollat på "Sagan om ringen". Verkligen bästa kuren. Det gör vi alltid när vi är sjuka. Ska se tvåan ikväll. Jag älskar dom filmerna, fast jag kollar bara på dom när jag är sjuk. Hihi

Håller på att leta en telefon nu iallafall. Lyckas inte så jättebra. Vill helst ha en Sony Ericsson G900.
Så där rök drömmen om ett par converse den här månaden. För jag har verkligen inte råd med båda, och det känns som om telefonen är lite nödvändigare just nu.
Puss


älskar denna låt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0