11 september

Tjooohoo
Jag är på riktigt bra humör, för det är äntligen helg! Så jävla skönt måste jag säga.
Och ikväll kommer hela gänget hem till mej och vi ska ha de bra och spela drickspelet :D
Hoppas på en trevlig kväll iallafall!
Dessutom fyller Ida år imorn så då ska vi dit och fira henne :D

Haha, har iallafall sjukt kul med klassen, hela tiden. Jag vet att jag säger det ofta men blir så glad bara. Fattar liksom inte hur vi har hunnit blivit så tajta efter bara tre veckor? Men tacksam är jag :)
Hade bara tre lektioner idag, plus klassråd, så det var rätt soft. På svenska skulle vi spela teater i grupper för varanda, och det var jättekul. Sedan hade vi matte och jag kan ju inte påstå att den lektionen vart så himla seriös. Haha

 

Men nu ska jag städa lite på mitt rum, (det vill säga, trycka in allt i garderoben) för sen kommer fööölket hit.
Puss på alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0