16 oktober

Jag sitter i datasalen med min gangstrar till klasskamrater. Helt okej. Har haft hål nu sen tio, och vi börjar inte förrän fem över tolv. Asskönt. Igår var Beccis och Johanna hos mej. Johanna var gullig och blekte slingor på mej, och sedan gjorde vi massa planer. Klart nu vad jag och Beccis ska vara nästa helg iaf. Kommer bli perfa :D Hoppas allt annat blir bra också, för kvällen måste bli bra! Emma and I ska se till att den blir de ;)           

Ikväll ska vi till Tom iaf, och där lär de bli drag! Känner mej dock inte så pepp ännu, men det lär ju komma de med. Plus imorn då,"Party all helg long!" Beccis :D Vi ska handla mat och sånt idag, så jag hoppas på en bra kväll imorn med :)
Men nu börjar jag bli lite smått hungrig :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0