11 oktober

Nattblogg blir det. Har inte bloggat på länge, men inget så där superspecielt har hänt så.
Skolveckan har varit fine, tack vare alla underbara! Och helgen, har varit väldigt fine!
Blev partaj till tusen i fredags. Viskan såklart, där det festades för 7 helgen i rad, och det var rekordmycke folk där. Riktigt kul! Började kvällen med peppning och fixning hemma hos Fanny med Beccis och Emma, och sedan skjutsade Pierre oss till viskan, som tack för det fick han vacker allsång i bilen. Haha, tjejer dom kan.
Kvällen där var kanonkul, och jag träffade massa underbart folk! Och pullan, förlåt ännu en gång för dissen :P<3
Blev dock inte så sent, för vi orkade helt enkelt inte, utan vid halv ett åkte vi hemåt. Men toppenkväll, verkligen :)

Idag vaknade jag vid tio. Så himla skönt med sovmorgon. Lallade på lite här hemma, sedan vid ett kom Emmelie och hämta upp mej och Celina, sedan for vi in till Fränsta, där det var innebandymatch. Så satt där med sister, Becca, Emma och Johanna och hejade på herrarna, som spelade oavgjort. Asspännande.
For sedan hem, och vid middagen kom Emmelie hit, så har hon vart här hela kvällen. Asmyys, det var ju så länge sen jag fick umgås med henne :))
Och nu kommer jag inte på nåt mer att skriva, så lite bilder får visa fredagskvällen ;)
Puss



peppade tjejer! :D



vi lyckades pressa in oss i walles epa! ;)



julia och jag :D



oskar and me :)



beccis jag och emma! :D



folk :)



magda, pullan och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0