Kvällsblogg

Hejsan hoppsan
Nu sitter jag här i mitt städade rum i min nalle puh flanell pyjamas och mår gott. Har vart i staden hela dagen. Som om det är nåt ovanligt. Var ju iallafall och tittade på två lägenheter idag. Eller en "lägenhet" och en lägenhet. Och den sista sa det klick på direkt! Dock så var den också svindyr, så vi får se hur det blir. Men den var verkligen superfin, så jag hoppas :)  Annars var den andra fin den med ;)


Dagens buuuu!
Går till Sibylla. Fan vad less jag blev alltså. Vi hade jättebråttom hem från stan, för pappa skulle på möte klockan sex. Men ingen av oss hade ätit middag så vi körde in på Drive In på sibylla, och beställde korv. Jag och Celina beställde varsin korv med pommes, pappa korv och mos och mamma korv med bröd. Och min mamma är allergisk, så vi sa noga till att vi ville ha slotts senap.
För det första så tog det över en kvart att få till dom jävla korvarna. Och när vi fick dom, fick mamma korv med nån konstig senap som hon inte tålde, celina fick kall korv med mos och jag och pappa fick det vi skulle ha fast dock kall. Och allt var utan ketchup och sånt. Så då blev man hyfsat less. Pappa kom en halvtimme sent till mötet, och celina och jag fick dela på min korv. Låter verkligen som ett riktigt i-landsproblem, jag vet, men ändå. När man jobbar på ett sånt där ställe så ska man inte göra såna misstag. Så buuu på sibylla!

Dagens bääää!
Går till alla i klassen som redovisade svenska talet idag. Ni var så duktig allihopa! :)




Och hörni! Det går fortfarande att rösta fram torps lucia.
Ni kan rösta ända fram till söndag, så det är bara att köra igång! :)  http://www.lctorp.se/

Skicka: Torp 3 till 72500 :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0