26 november

Goddagens allahopa!
Jag sitter för tillfället på mammas och pappas kontor i fränsta. Har nyligen varit och tagit blodproverna och vaccinet garderasil. Lika hemskt som förväntat, men jag lever ju :)
Nu ska vi iallafall alldeles strax åka in till stan och kolla på lägenhet. Är lite spänd, hoppas det är fin :D Sedan blir det skola med min älskade klass resten av dagen. Ikväll har jag nog sång. Ska in i studion och börja spela in julskivan som jag ska göra! Känns skitkul :D Fast dock är min röst inte som den ska vara, det känns nästan som om jag håller på bli sjuk. Och det har jag INTE tid med ;) Men nu ska jag gå och diska undan min frukost!

 
  

Måste iallafall tillägga att i tidningen igår stod det att dom stoppat vaccineringen mot svininfluensan för dom som är allergisk mot ägg och nötter, så även om jag hade velat vaccinera mej (vilket jag inte vill), så hade jag ändå inte kunnat eftersom jag är nötallergiker. Känns skönt faktiskt, för då slipper jag fundera på om jag gjorde rätt val eller inte, eftersom jag alltså egentligen inte hade något val :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0