2 november

Hallojsan. Idag känns det som jag hunnit med mycket. Fick för det första sovmorgon till halv åtta, sen åkte jag tåg till skolan, där jag hade två lektioner. As skönt. Och det var mycket trevligt att träffa klassen igen må jag säga :) När vi slutade tog jag tåget tio över två hem, och när jag kom hem kom jag på att jag skulle vanka lite på kyrkogården. Så jag vandrade runt lite där och kikade. Hälsade bl.a. på farmor :)<3 Sedan gick jag upp till momma och morfar och var lite social där, och sedan vidare och gjorde massa ärenden på fränsta. Efter det åkte jag med mami hem, och lagade potatisbullar och bacon. Man borde inte kunna misslyckas med det tycker jag, men jag gjorde ju självklart de. För det första var potatisbullarna halvt genomfrusna, och halvt varma. Och det som vart kvar av baconen var typ... chips. En eloge till mej :D
Haha, men nu ska jag iaf plugga lite gemu, och sen drar jag på träning till mina småttingar!
Hade bra :D
Puss




passar väl även på att bjuda på en partybild från tisdags

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej!

Fin bild:-)

Har du gjort om bloggen,fin isåfall<3

2009-11-03 @ 16:58:50
URL: http://www.Josefin98.bloggagratis.se
Postat av: hannah'

Hejsan :)

Japp det har jag, kul att du tyckte om den :)<3

2009-11-03 @ 18:29:11
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0