18 november

Hallå där!
Nu är det så att jag fått in klago mål från typ, ingen speciell, *HOOOOOST*fanny*HOST*, så nu tänkte nämligen jag ägna ett helt inlägg till just denna människa :)

Fanny Backlund.
Underbara människa. Du har alltid varit min vän, men det senaste året en av mina bästa. Efter konfalägret hände något, och vi började umgås mer med varandra. Och jag ångrar inte en sekund! Du är en av de festligaste människor jag känner. Ursäkta ordvalet, men så är det. Inget riktigt party utan Fanny.  Man kan liksom inte undgå att ha kul med dej, utan varje gång vi ses skapar vi nya minnen.  Jag kom och tänka nu på när vi tog mopparna till gissjön, och badade halvt i trosor och du knuffade ut mej i båten. En helt vanlig söndagskväll liksom. Jag hoppas vi kommer skapa fler minnen tillsammans, trots att vi inte går i samma skola längre, för det jag egentligen vill säga med det här inlägget, är att jag älskar dej. Massor.

Hoppas du är nöjd nu backlund :D

Kommentarer
Postat av: backlund själv

HELT KLART NÖJD! LÖÖÖÖÖV YOU! <3

2009-11-18 @ 20:47:59
URL: http://fanybacklund.blogg.se/
Postat av: Hannahhahanahanah

:D<33333333

2009-11-18 @ 21:24:22
URL: http://esterosylvestero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0