1 november

Hello november! Jag sov till tio idag, igen. Så himla skönt med riktig sovmorgon. Har haft en mysig helg. Har faktiskt varit hemma precis hela helgen, så jag har känt mej lite ganska väldigt mycket rastlös, men jag har ju bara mej själv att skylla :P Men en bra helg har det varit iaf. Har tom. varit hurtig och varit ute och sprungit och powerwalkat massa :) Drog me pappa igår på en riktig powerwalk, och idag kan han typ inte gå! Hahah.
Igår iaf åt vi trerätters och hade filmkväll vi i familjen. Jätttemysigt faktiskt. Plus att vi var och tittade på farmors grav :)<3
Idag ska jag iaf städa hos ninerna, och plugga. Riktig höjdardag. Närå men det blir lite film och så sen också, plus att emmelie och dennis kommer och hälsar på :D Så det blir nog bra. Och imorn är det skola, och jag undrar hur den dagen kommer vara, om man tänker efter. Hahah  :)

Iallafall så kan man nu börja rösta på oss lucior. Självklart hoppas jag att du röstar på mej, och här går du in och gör de :)

Hade!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0