suttonde maj!

Norges Nationaldag idag, plus att dom vann igår, fyfan vad det ska festas där nu! Det var ju inte speciellt otippat att dom vann, och låten var ju faktiskt bäst om jag får säga det själv. I'm in loooove, with a fairytaaaale! Det är ju typ som jag, som är in love with twilight. Jag, Fanny, Becca och Kattis såg den igår. Igen. Kan nog se den några tusen gånger till. Vi har även kommit fram till, (utom becca, som nöjer sej med tom) att vi lever väldigt tråkiga liv, där det inte finns några sexiga, farliga, och sjukt snygga vampyrer! Blä för vardagen ibland alltså :/ Men, vi hade det mysigt iallafall. Vi såg film, tjockade oss, såg eurovision, och spelade twister. Mys :)) Sen tog vi oss en moppesväng vid 12, och efter det begav vi oss hem till var och en. Jag gick och la mej, men kunde inte låta bli att se sista halvtimmen på twilight en gång till :P

Sen vaknade jag nio imorse, fixade lite här hemma. (våran nedervåning ser för tillfället ut som ett folieinpackat snickeri, eftersom vi håller på att lägga in golvärme) Sedan begav jag mej till Fanny och gav henne filmen, sen for vi och kollade på lite fotboll. Fast när vi insett att matchen redan var förlorad åkte hon hem till sej, och jag till mej. Vi grillade hamburgeers, och sen kom Kaaaatariina hit och solade med mej. Vi byggde en koja på taket och sen har vi legat där och stekt. Härligt. Har på mej linne och jeansshorts just nu, får världens sommarkänslor. Och nu är jag ännu mera lat och sitter här. Vet inte vad som händer sen. Antagligen middag, promenad, dusch, tv. Låter kanon de tycker ja ;D<33


Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Ja men vem skulle vilja vara tillsammans med en vampyr då? :o:D haha. massa myys, älskar er :))<33

2009-05-17 @ 19:16:07
URL: http://rebecka93.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag skulle! :D Haha ;) Älskar dej med :)<3

2009-05-17 @ 20:54:26
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0