Oooow Yeeeah

Jag är på skolan och är duktig ja, asduktigt. Det hör ju inte till saken att vi faktiskt har lektion och jag gör något jag egentligen inte ska göra. Men fröken gunnarsdotter bryr sig inte. Gillar henne skarpt ja!
Idag ska jag och mina poolers lira i ett band, för vi är såå cooola! Ow Yeah.
Och sen blir plugg resten av dagen. Blä för det säger jag bara.

Börjar även få lite halvångest, för nu är det inte långt kvar. Det är för fan bara tre veckor och fyra dagar kvar tills det är slut på det här! Jag fattar inte!
Och på torsdag är det bal, det det känns också som en slags avslutning.
Jag vet iaf vem som kommer ha vattenfast mascara på asjälva skolavslutningen. Buhuu..

Men nu ska jag faktiskt vara duktig på riktigt, och fortsätta skriva mitt arbete om ortorexi. Tack och hej


Vila i frid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0