31 maj

Och åter igen, hej. Har inte riktigt haft ork, tid och lust att blogga något den här veckan, men nu är jag här. Dock utan orkan till att skriva en lång blogg om hela min vecka, så det blir om min helg bara ;) Fredagen var bra. Riktigt bra faktisk. Hade typ inte en ända seriös lektion, och klcokan två for emme och jag till ånge. Där gick vi upp till musikskolan, där vi sjungl ite med de andra solisterna och kören :) Sedan, gick vi på knuten och käka. Jag smällde i mej en fet pizza, och emma en enorm kycklingrulle. Asgott. Fast vi ångrade oss sen när vi kände att maten stod upp i halsen när vi skulle sjunga. :P Men det funkade, och senare uppträdde vi hela högen på medbogarhuset. Det var faktiskt riktigt mycket folk som tittade, och vi gjorde en riktig bra "konsert" måste jag säga. Någon tog tydligen massa bilder, så när jag kommit åt dom ska jag lägga ut. När vi hade sjungt klart, blev det meeraa kulturnatt med massa braigt folk. Gick med Beccis och Emma, men vi träffade såklart på en massa annat bra folk också. :D Toppenkväll iallafall. Med skogar, regristeringsskyltar och duschar :D Haha
Åkte iaf hem runt halv ett, och sedan på lördagen klev jag upp nio, för då skulle vi åka upp till sandnäset. Det var så jävla skönt att komma dit! Älskar stället! Och fint väder var det också. Nästan lite för fint för att stå i gassande sol och sätta upp förtält. Men nu är det gjort iaf ;) Och på kvällen grillade vi och myste på :)) Åkte hem redan vid tio imorse, för celina hade match. Jag umgicks lite med min älskade mamma ett tag, och sedan for jag och älsklingsFanny till Backetjärn och tog premiärdoppet med Becca och Jeppe :D Moa var också där, men hon badade dock inte ;) Och nu, ja nu ska jag ta en lååång dusch, och sedan sovasovasova! Mmmm, vad jag älskar att sova. Men fy för rinnande näsor och ögon! Pollenjävlar dö!
Imorn ska jag på intagningsprov i stan :S Asnervös. Hes och ont i halsen. Känns skitbra! :S Men min vän Becca ska med, och då kommer det gå bra ;D<3

Kääärleeeek till alla mina älsklingar! <333

"Kolla regristeringskylten allihop! Det står VED. Fast med U."

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Haha den var klockren hannah :D<33

2009-06-02 @ 16:44:55
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0