16 maj

Yo Man!
Blä för den här veckan alltså. Inte bästa ever om jag säger så. Har känt mej trött och sliten hela veckan. Torsdagen var rätt tråkig, fram till kvällen. Pappsen skjutasde mej först till fränsta, där jag repade mina två låtar en sista gång, och sen skjuta emma mej till forum, där jag sjöng på "musiken hjälper", som är en välgörenhetskonsert eller vad man ska säga. Gick rätt bra, endats några få missöden ;) Sen nu är det kulturnatten nästa! :D  Fredagen var okej. Spelade baseboll på idrotten och fyfan va roligt det är :D Fast sen var dagen rätt värdelös. Hade först realiaprov på franskan, och sen hörförståelse nationella i franska :S Fast fick VG på de och jag är i chock! Men jag kan jag också, så intellegent som jag är!
Sen hade vi ju väldigt roligt på lunchrasten också, jag, kattis, emma och julia. Vi lekte musiken stannar i f.an inför halva skolan tills vi svettades ihjäl. Det var himla roligt det tjejor! Efter skolan for jag, Fanny och Celina till Shell. Mötte polisen när jag skulle korsa vägen, så det blev en tvärnit. Lite nervös blev jag där men han tittade åt ett annat håll. Vi köpte en varsin glass och satt där och var coola. Ascoola. Sen for jag och Celina och köpte present till Celinas kompis, som hade fest på kvällen. Efter det for vi hem, och jag och mamma satt och prata en massa i våra pratsoffor. Det var mysigt må jag säga. Sedan käkade vi middag, och mot kvällningen hade jag tänkt att åka ut nånting men det slutade med att jag segnade ihop framför tvn. Skönt var det må jag säga. Gick och le mej runt 12, vaknade 11. Välbehävligt som tusan känner jag! Sen var jag lat fram till 2, för då komm beccis och hälsade på mej :D Hon skulle ju egentligen lämna igen simfötterna, men dom glömde hon :P Jag har listat ut att simfötterna nog bara var en ursäkt för att komma hit ;) Hihi :)) Vi satt och pratade ett tag, sen for vi ut och mopperaggade lite. Coola tjejor! Sen var hon hem till sej och jag till mej och käka. Jag har har kommit underfund med att min familj inte är den normalaste, men det gör inget, för jag älskar dom ändå :D<333 Och ikväll blir det film och mys med lite folk. Trevligttrevligt. Och nu ska jag och Fanny åka och hyra film och så. Tjoho för de :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0