9 mars

Heeejsvejs
Sitter här nu. Pratar med min vän emmelie i telefon.
Har haft en trevlig helg. Hade lite sovmorgon igår. Skööönt. Sen blev de en till heldag i backen. Sen hemfärd till mormor och morfar. Pizza. One tree hill. Hemhemfärd. V i pakcade upp och så. Mamma och pappa hade inte kommit hem en. Så jag tänkte ta och mata fiskarna. Självklart råkade jag tappa ut all mat i hela buken i akvariet. Fick panik. Tog fram håven, och trodde jag hade fått upp det mesta. Men så när jag vaknade imorse och gick ner och kollade, låg hälften av dom och flöt vid ytan. Två dog, och jag dödade dom! Buhhhuu! :*((( Känner mej hemsk :(
Menmen. Hade bra dag på skolan idag. Fick träffa alla braiga människor igen :D Men måste dra nu. Celina blir otålig ;)
Tackåhej

Och grattis mamma till examen!! :D<3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0