9 januari

Halloj
Sitter här hotellobbyn, nån trollade viss fram en dator till mej :D Har vart i backen hela dagen. Burit skidor, peppat, värmt upp, ja, you name it. Alla är så himla duktiga :D
Vid tre, när de var slut för dagen, åkte jag upp till hotellet, celina fortsatte åka en stund tlll. Då hittade jag en femtiolapp, som jag växlade till tior. Sen blev de schteeek i solariumet en stund. Men jag som har lite cellskräck då, fick ha emmelie i telefon liggandes bredvid. Men vadå, de funkade utmärkt :D Lite fräknar, sen en dusch, och då vart dagen fulländad ;D Sen blev de middag, nåt som inte var allt för gott. menmen. Kan ju alltid leva på dom 100 kilos onyttigheter som min älskade föräldrar lämnade. Efter middagen blev de musiktävling, sen prisutdelning, och nu, tror jag det blir slapp framför tvn. Kanske lite kvällfika i restaurangen först. Kanske.
Och nån kan gärna plocka upp mobiltelefonen och skicka ett trevligt sms till mej. Har bara några få dagar kvar av gratis sms, så känn er tvungna :D Men ska gå härifrån nu. PUSSÅHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0