3 mars

Hejsan
Är hemma nu, kom hem strax innan sex, efter 4 timmars ensam tåg åkning ;) Det har varit kanondagar nere i gävle måste jag säga. Hur trevligt som helst. Igår var vi nere på stan mellan halv 11 och halv 4. Shopping :D Jag köpte ett par jeans, och ett rosa linne. Fast sen ångrade jag mej och bytte till ett aprikosfärgat. Emelie köpte två tröjor och två linnen. Lunchen åts på Coffehouse by george och bestod av ostpaj för mej, och lasagne till emelie. Senare på dagen kom vi tillbaka och jag tog en kladdkaka och emsan en cheesecake. Mumma! Sen gick vi hem, med verkande fötter och fulla blåsor. När vi kom tillbaka la vi oss en stund och vila, sen gick emelie och lagade mat, medans jag tog en dusch, igen (!). När hon kom tillbaka, satt vi på golvet med tända ljus och åt pasta med kräftsås som hon hade lagat. Delicious! Resten av kvällen spenderades med massa prat, massa tok, och massa godis, vindruvor och juice!. Supertrevligt :D Idag sov vi till åtta, sen käka vi frukost, jag packade ihop, och sen, med väskan i släptåg, begav vi oss ner till stan igen. Mer shoppning. Jag lämnade igen linnet jag köpte igår, och köpte ett grönt på vero moda istället. Mycket nöjd! Emelie därimot köpte en skinnjacka. Skitsnygg! (likadan som min :p) Självklart gick vi till coffehouse och drack milkshake och färskpressad juice också. Sen klockan 14.04 gick mitt tåg från gävle, och i sundsvall bytte jag till mitt nabo, och sen raka vägen hem. Trött som ett as är jag, efter dessa trevliga dagar. Måste göras om snart :D<333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0