29 mars

Goddagens
Tänkte berätta lite om min helg.
Fredag. Skola, sen på kvällen och jag, emmelie och resten av familjen och åkte på berget. Bara vi. Asmyys. Sen åkte vi hem och kolla på lets dance, och emmelie sov över.
Lördag. Vaknade först lite halvt klockan fem. För då skulle emmelie iväg och jobba. Fast sen somna jag om och sov till nio, eftersom min fader hade liften idag. Så hela dagen, iallafall mellan 10-16, tillbringades på berget. Helt okej. Åkte dock ungrfär bara en och en halvtimme totalt, för resten av tiden satt jag och läste min urbraiga bok.
Sen kom jag hem, duschade, och sen kom emmelie och hämta upp mej, också for vi hem till henne. Där åt vi middag först. Sen åkte vi på macken och köpte massa godis och sen låg vi hela kvällen i hennes sng och åt godis och prata massa. Mys. Rätt kul också när vi somna, för emmelies telefon ringde, och hon pratade med den i andra änden, även fast telefonen låg på madrassen och hon inte hade tryckt på svara. Fick mej ett gott skratt.
Söndag. Vaknade halv nio, gjorde oss i ordning, för halv tio kom pappa och hämta oss och skjutsa upp oss på berget. (det känns verkligen som om jag spenderar all min lediga tid där), för idag, var det min tura att sitta i liften i 6 timmar. Gick alldeles finnemang, men braboken, emmelie som toasthämtare och emmelie och syster som underhållare. :D
Fyra åkte vi iallafall hem och åt gomiddag. Sen kom dennis och hämta upp oss och så for vi på bio. "I taket lyser stjärnorna", ÄNTLIGEN! Kanonbra blev den. Hade trott att jag skulle bli besviken eftersom boken var så bra, men den var verkligen kanon. Många tårar :)
Men nu, ska jag sova, sådetså. Godnatt! :D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0