21 mars

Bures, som jag tror man säger på samiska :)
Bra dag. Sov gott inatt. Skulle kvliva upp halv nio, men ställde klockan lite fel så halv åtta stod jag nere i köket och lagade gröt. Jojomensan, fast de gör ingenting. Fick god tid på mej att först platta håret, sen locka de, och sen ångra mej och platta de igen. Vilka bekymmer man har alltså.
Klockan tio var vi iallafall i kyrkan. Sen har vi repat tillsammans med brudkören, kör x, och så självaste sarek hela dagen lång. Eller iallfall hela dagen lång till halv tre. Då åkte jag hem och duschade och åt med familjen och lennart :)
Fem for vi igen, för då började insläppet, och konserten började sex. Bra konsert tror jag att det blev iallafall. Riktigt kul, och även om jag varit lite skeptiskt mor sarek som var dom kanonbra hela gänget. Knäppte kort, pratade och kramades med dom efteråt tillochmed :) Dansen gick också bra. Mycket bättre än repet :P
När de var slut for vi hem och la oss i soffan. Tjockade i oss chips och kollade på robinsson också ;) Måste bli en långprommis imorn iallafall. Hann inte med det idag :P
Nu är jag så trött att ögonlocken är på halvstång, men jag kan inte sova än, för emmelie ska komma hit och sova här. Myspys :)
Men ska bara vila lite nu :P Byeebyyee! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0