2 mars

Godmorgon! :D
Sitter här på emelies rum. Superfint är det, fattar inte hur hon kan ha sån ordning. Kim skjutsade ner oss till stan igår, och därifrån gick tåget till gävle. Mysig tågresa, massa trevligt prat :) Sen självklart höll jag på glömma mina vantar på tåget, men det är tur det finns trevliga människor som återlämnar dom. De pinsamma va att vi hade suttit och pratat om hur yrig och flummig jag kan va ibland, rätt så högt prata vi, också glömde jag vantarna. Dom måste trott jag va knäpp.
Vi kom fram strax innan elva, och från station åkte vi taxi till studenthemmet. Emelie hade bäddat och gjort de så fiint :D
 Nu är emelie p sin skola, fram till tio, sen ska vi ut och göra stan :D Ska gå och ta mej en dusch nu, så tackåhej :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0