18 mars

Goddagens
Sitter här nu igen, fastän jag inte borde. Ska upp på berget om några minuter och träna :D:D:D
Vart pissig dag. Blev helt fel imorse med allt. Slutade med att jag fick kuta till bussen, också glömde jag såklart katarinas födelsedagspresent :( Blä. Varit trött hela dagen, och harf ont i kroppen så förbannat. Hela matsalen sjöng för katarinadenfina idag också. Asfint sjöng vi. Sen hade vi HK-prov. Gick väl sisådär. Men ritade dit en ängel och skrev maj-britt är bäst, så de kanske funkar ändå. Efter de slutade vi, och då hade vi kör. Vi dansade och de kommer bli sjukt bra :D Tycker alla ska komma dit och titta på lördag. Och på söndag kan ni komma till ånge för då hade jag tänkt att sjunga på UKM där :D Efter kören gick jag den nästan 6 km långa vägen hem. Inte så bekvämt med jeans men de var skönt att få vara ute i finvädret. Sen har jag bara inte gjort nånting i 45 minuter, och nu ska vi blåsa upp på berget och köra superG så de ryker om de! Tack och hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0