16 mars

Hejsvejs
Haft en kanon dag idag. Tills nu. Vaknade tjugo i sju, uran problem. Klev upp, discha, åt frukost (gröt). Sen tog jag mej en prommis innan bussen gick. Duktga jag. Rätt kul dag på skolan. Gjort klar min älskade ljusstake. Också hade jag och gokattis vår alldeles egna dansshow i f.an. :D Sen hade jag styrketräning me favorten beccis. Och jag kan säga de, just nu har jag problem med att höja armen och vinka. Helt slut i kroppen :P Haha, och sen, gick jag och kattis hem. Ca 3,5 km. Duktigt eller vadå? Prommis, styrka, prommis, och ikväll blire träning me älsklingsanna :D Plus att jag åt gröt till frukost och sallad till lunch, och inga onyttigheter! Är imponerad över mej själv faktiskt. Fortsätt så Hannah! Fast sen kom jag hem, och nu äre bara blä. Dööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0