1 mars

Hej bloggen :D
Känner mej glad idag. Lätt och fri och lycklig. Sov gott inatt, har nystädat och fräscht rum, ingen skola, och ikväll bär de av till gävle, och jag är inte fullkomligt pank! :D Känns bra. Sov till tio idag, sitter i pyjamas fortfarande. Men de känns tillåtet. Dagen ska spenderas med skoteråkning, rensning på rummet, so-hemprov och tågresa till gävle. Allt känns faktiskt lockande. Kanske inte so-provet då. Ska ta fram lite kartonger och rensa bort massa böcker och prydnadssaker som är onödiga. Ska ta tag i mitt liv ;)

Tänkte härma min vän fanny och göra en lista på hur mitt lov ser ut :)

Fredag: Sjuuk
Lördag: Skoter, grillning, solning, städning
Söndag: Skoter, rensning, so-prov, tågresa till gävle. 20.20 från sundsvall.
Måndag: Gävle med kusinvitamin
Tisdag: Gävle och hemresa
Onsdag: Jobba med Fanny i serveringen på getberget. 10-15
Torsdag: Jobba med Fanny i serveringen på getberget. 10-15
Fredag: Åker till stan på celina lilla vc-final. Extratränare/extramamma
Lördag: Lilla vc-final
Söndag: Lilla vc-final och hemfärd


Lovelyyy ;D Kanske kan sno emsans dator i gävle och blogga lite, men annars kommer de på tisdag. Hare bra! :D <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0