4 juni

Mindre än nio dagar kvar! :D
Hade väldigt trevligt igår hos Beccis med hon och moa, då vi firade vårt alldeles egna lilla tiodagars. Vi åt digestivevarmahallonochoboy-glass. Det var mums! Sedan satt vi och surra massa, såg lite på pretty woman, och lyssnade på moas dunkadunka-låt. Trevligttrevligt :))
Och idag är jag trött. Ovanligt? Nej. Vet inte vad det är med mej. Känns som om alla nio år i skolan kommer ikapp mej nu, och gör mej trött :o Myyyskko. Har iaf haft helt okej dag. Hade "vanliga" lektioner till lunch, sedan rep. inför skolavslutningen resten av dagen. När vi slutade kvart i fyra brummade jag och mina coola konfaledarpoolers ner till kyrkan och övade inför konfirmationen. Fick träffa emmelie också :D Cool brud med bil och playboykanin lixom! ;)
Och nu är jag hemma. Ska nog gå ner och kolla på tvn ett tag, innan jag går och lägger mej. Är väldigt trött som sagt.
Måste va pigg imorn. Ska ha vattenkrig på förmiddagen, döma brännboll fram till två, och sedan kanske hitta på något med folket på kvällen? :) Maayybee, och kanske hälsa på i borgsjö också? Får se hur dagen artar sej ;) På lärdag är det iaf Träslaget, och jag hade tänkt att ha kul, heeela dagen lång då :D
 Men nu, godnatt, gott folk :))

"Rabbaan och Recca, Pumpa Rumpa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0