30 augusti

Jag tror jag just skrev 30 augusti, men jag menar såklart 30 juni. Orkar inte ändra. Frågan är hur jag då orkar att lägga ner tid på att förklara det, och att jag nu lägger ner tid på att findera hur jag orkar :S SKITSAMMA! Jag sitter iallafall här med nytvättat hår, nybadad i min goströja och lyssnar på michael  jacksson. Tror det konmmer börja åska snart. Jag gillar nog åska litegrann. Iallafall idag. Mysigt :)) Jag började dagen idag med att hämnas på fanny, som väckte mej inatt med massa sms. Sedan tog jag mej en promenad. Dukitg är jag. Har gått varje dag det här sommarlovet förutom en. Oftast två gånger om dagen också :D Duktig tjej tjohej! ;D Fast dock så äter jag glass i MASSOR! Menmen, nobody's perfect! :D Dagen fortsatte iallafall med att emmelie kom en lite stund och hälsa på. Kul att se na tyckte jag :D<3 Sedan åkte jag, syster och kusinvitamin till gissjö och badade järnet! Fast först en glass såklart :P Resan avslutade också med att vi åkte hem till oss och åt mera glass ;P Såååånt ääärrrr liiiiveet! Nu sitter jag iaf här och är lat. Det är skönt att vara lat. Ska nog vara lat hela dagen idag. Ladda för morgondagen. Då blir det såklart gatufesten med Anna och Julia, sedan sover jag troligen över i stöde hos anniiih :D Kommer bli kung!

Puuuusssss på alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0