1 juni

Mindre än 12 dagar kvar nu! Helt sjukt! Fattar inte att det har gått så fort. Men så är det, och jag vet iallafall vem som kommer ha vattenfast mascara på avslutningen.

Har haft en helt okej dag. Fast mår inte sådär jättebra. Hosta och snor. Blä för det! Men Beccis kom iallafall och plocka upp mej imorse, efter att hon slagit ihjäl getingen :S Sedan bar det av ner till sundsvall, och hedbergska. Fick sitta och vänta och vara nervös i ungefär en kvart, sen fick jag komma in till första rummet. (Av fyra) Aspirrigt var det. Och skämmigt. Men jag klarade av alla fyra rummen, utan något större missöde. Sedan gick vi omkring på staden ett tag. Suktade efter kläder, men den som inga pengar har, hon får gå med rumpan bar! Tyvärr. Men vi blir snart rika, och då jävlar! :)) Och tack Beccis för att du följde med på antagningen och stötta mej :D Sedan åkte jag med bussen hem till fränsta, där jag gick upp och övade till skolavslutningen de två sista timmarna. Sedan hemfärd. Och nu har vi kört en massa sand till poolen, och strax blire en gåning med Fanny. Trevlans! Resten av kvällen kommer bli superslapp! Dusch, tv, sova. Och te då såklart. Need it! Men nu ska jag vara lite hurtig! Seee youu!


"Vad fan ska han i duschen och göra?"

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

var så lite så :D hade det trevlans där ja, med folket och turken ;D haha <3

2009-06-02 @ 16:46:46
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0