6 juli

Halloj. Kom nyligen hem till civilisationen igen, ganska skönt. Fast det har inte varit helt fel att vara i sandnäset heller :) Emme kom ju upp i lördags, och vi har haft det asmysigt :)) På söndagen skulle vi åka vattenskoter med pappsen, det var nån visning. Vilken jävla maskin alltså! Har åkt förut men den här tog priset! På bara någon sekund var vi uppe i 105 km/h, så jävla roligt! Men lite skraj blev jag, så jag ropade till pappa att han inte skulle ta så tvära svängar. Det gick ju bra, och fort körde vi och kul va de. Tills vi skulle köra tillbaka. Tror ni inte pappa tog en tvär sväng och skotern välte så alla tre flög av? Jojomensan :P Hann tänka att "nu dör jag", men när vi landade i vattnet brast alla ut i gapskratt. Askul ju :P  Det roligast var nästan att pappa hade mobilen i fickan ;P
Haha, och jag glömde skriva om fredagen. Den var bra. Hade dock lite för höga förväntningar på gatufestkvällen, så att det slutade i tårar var kanske inte så konstigt. Men i det stora hela var det en toppenkväll. Många artister, subway, bra folk, karuseller och  dans ;))
Men nu skall jag sova. Pööss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0