20 juli

Hello folks! Det regnar enormt mycket. Fast jag tycker det är ganska okej. Speciellt med tanke på jag var och lånade säsong 3 och 4 av one tre hill, och säsong 1 av beverly hills igår, av becca :) Plus att celina och jag håller på att plöja igenom säsong 1 av OC. Jag älskar serier!
Vi åkte iaf hem igår, från sandnäset, efter en mysig helg. Vi har vindsurfat och åkt vattenskoter och bara mått gott! På lördagen kom älsklingsbecca och joinade mej också :) Vi åkte vattenskoter och åt massa "Åh Polly, vad gott. Åh Polly, vad gott" Sedan på kvällen var vi med ida, också kom Tom upp, tillsammans med två släktingar; Fredrik och Joel. Det blev nattdopp, korvgrillning och pokerspel innan dom åkte hem :)
Och idag, jadu. Idag har vi fixat massa. Bakat och donat. Sedan kom Ulf, Sussi, Lovisa och Alva och hälsade på. Det var mycket trevligt. Grädde och jordgubbar blev det också :D Men alldeles strax bär det av till sandnäset igen, för imorn blir det utflykt med familjen ;)) Och såklart, på onsdag, då är det ni som kommer till mej! :D
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

:D<33

2009-07-21 @ 21:50:57
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0