9 februari

Godmorgon:)
Vaknade för en stund sen efter seeg natt. Mamma ligger ju nämligen i feber nu, så hon sov nere i vardagsrummet, och eftersom pappa inte va hemma så sov jag också där. I soffan. Rätt så obekvämt, men vad gör man inte ;) Vaknade iaf runt 10, av att telefonen ringde. De va älsklingsemmelie som ringde för att meddela att det är den som åker snabbast i en slalomtävling som vinner. Det hade ju jag inte en aning om ;O
Mår iaf rätt okej idag. Ingen feber. Bara massa hosta :S Känns som ja ska hosta upp lungorna. Fast de gör inte så mycket :)
Vet inte alls vad ja ska göra idag. Lär ju bli hemma och tare lugnt bara. Kurera mej själv och resten av familjen som jag lyckats smitta ner :P Känns skönt med studiedag iaf. Men imorn börjar allvaret igen, och jag ligger efter med två nationella :S Men de fixar sej nog :) Hoppas ja på.
Men nu ska jag gå och ta tag i mitt liv. Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0