28 februari

Hej :)
Härlig dag idag tycker ja. Kanonväder, sol, 2-3 minusgrader. Perfekt. Sov till halv 10, segade på fram till kvart i 11, för då kom emmelie och dennis. Så dom, jag och mamma har vart ute i solskenet hela långa dagen. Solat, grillat korv, och självklart spenderades mesta tiden till att åka skoter. Jag och emmelie körde och de var bara nå tok kan jag säga. Länge sen jag skrattade så mycket. Vi körde fast cirka 150 ggr och tippade dubbelt så många. Men kul som satan var de. Sen efter en varm kopp choklad vid tre åkte dom hem, och jag gick upp till mitt bombnedslag till rum. Sen har jag vart där tills nu (21.03) och städat. Rensat garderoben, skrivbordslådorna och massa annat. Börjar se riktigt bra ut, men har fortfarande mycket kvar. Fast de tänker jag inte göra nu, lite måste jag spara till imorn. För nu tänker jag bädda rent, sen ta en låång skön dusch och sen se resterande delen av melodifestivalen om jag hinner. Förstå vad skönt att lägga sej i nystädat rum, renbäddad säng, nyduschad. Underbart. :))
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0