26 februari

Hej bloggen
Helt okej dag idag. Bra humör. Inte ett ända prov har ja haft idag heller. Skönt. Inte så många lektioner heller. En riktig tjockisdag. Åt först lunch. Sen hade vi hk och då gjorde vi kyklingwook. Direkt efter de var de kör, och då fick vi mackor och kakor. Åt en kaka, började tugga på nästa, då jag ser några konstiga grejjor sticka upp ur kakan. Blir lite paranoid så skyndar mej att läsa innehållsförteckningen. Och vad står de där, om inte "4% mandel"? Perfekt. Fast fick ingen reaktion, bara att de kliades lite. Efter kören gick jag iallfall till kontoret, nynnandes på miljoner sarek-låtar. Tog och plugga in lite franskaglosor, (hatahatahatafranska) och kände mej lite illamående. Trodde de berodde på allt jag ätit, kanske lite på mandeln. Åkte iallfall med pappa hem runt halv fem. Käka middag (!), och sen blev de till att plugga igen. Panikpanik säger jag bara, kommer inte hinna me allt.
Vid sju åkte vi till kyrkan och farmors grav. Imorn är det nämligen ett år sen hon lämnade oss. Det känns som igår. Vi tände ljus och la dit blommor och ett kort som jag ritat. Jättefint blev det där.
Efter det for vi och handla, sen på berget en sväng, och sen hem till pluggandet igen.
Vid kvart i nio kom min kära vän emmelie och hälsade på. Vi satt och surrade fram till strax efter tio, då åkte hon hem. Och nu gott folk, ska jag sova. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0